Traducció realitzada pel servei Google Translate
Usted está aquí: Inicio Notícies SEMIC Patrocinador de la First Lego League



SEMIC Patrocinador de la First Lego League

— archivado en:

El proper mes de febrer, l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida està organitzant una fase local del torneig Internacional FIRST LEGO LEAGUE.

Aquest torneig es tracta d'una activitat dirigida a joves entre 9 i 16 anys, destinada a fomentar la vocació tecnològica entre els joves i consistent en dues parts. La primera és un projecte científic al voltant d'un tema que constitueix un desafiament real per a la societat actual. Els joves organitzats en grups d'aproximadament 10 persones, han de desenvolupar una aportació que suposi una repercussió real en la resolució o millora del desafiar. La segona part, constitueix un concurs de robòtica utilitzant el sistema LEGO Mindstorms, en què han de realitzar una sèrie de missions en un temps i condicions limitades. Els equips guanyadors de cada fase local, entren a participar en la fase nacional, que al seu torn dóna entrada a les fases internacionals, on competeixen els guanyadors de cada un dels 60 països inscrits en la competició.

La fase local de Lleida es realitzarà el proper 18 de febrer al Centre de Cultures Transfronterer del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida. Actualment, ja hi ha 16 equips inscrits per a aquesta fase local de Lleida. Aquest any el tema del projecte és el "Food Factor", girant al voltant de la seguretat alimentària: manipulació, conservació, transport, seguiment, etc ... dels aliments.

L'organització de l'esdeveniment a nivell nacional està a càrrec de la Fundació Scientia que compta com a patrocinador únic GMV. Per a l'organització de les fases locals, la fundació compta amb la col · laboració dels socis locals que, en el cas de Lleida, és la Universitat de Lleida a través de l'Escola Politècnica Superior i d'empreses com SEMIC que patrocinen els trofeus, que es donaran entre els equips que participin en la fase local de Lleida. En concret, SEMIC patrocina el Premi a les Joves Promeses.

Més informació:

Full Programa

Nota de Premsa

http://www.firstlegoleague.es/

http://www.pcital.com/noticies/ifr-ros-roca-envirotec-i-semic-patrocinadores-de-la-first-lego-league

Lleida s'estrena a la First Lego League amb la participació de 160 alumnes lleidatans

El María Rúbies guanya la primera edició del FIRST LEGO League de Lleida

Acciones de Documento