Mesures preventives i organizatives de SEMIC en relació al Covid-19

16-03-2020

En relació a la situació que estem vivint sobre l'evolució del Covid-19, i seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, hem pres una sèrie de mesures preventives i organitzatives per a preservar la salut a tot l'equip de SEMIC.

Des del dimarts passat dia 10 de març vam implementar el teletreball a la nostra seu de Madrid, i des del dilluns dia 16 s'ha aplicat un Pla de Contingència general a totes les seus, per garantir la continuïtat de l'activitat empresarial i seguir atenent als nostres clients en la mesura del possible.

A SEMIC tenim àmplia experiència en projectes de mobilitat corporativa que, juntament amb un equip tècnic altament especialitzat en Xarxes i Sistemes i els nostres nivells de partnership amb els principals fabricants, han contribuït al fet que la implantació de teletreball hagi estat exitosa i segura.

Per aquest mateix motiu, posem a disposició dels nostres clients l'opció de teletreball que garanteixi la continuïtat dels seus negocis, d'una forma àgil i segura. En funció de les necessitats i la infraestructura de cada client, estudiem la millor opció per a cada cas, amb el mateix punt de partida: garantir l'accés a la xarxa interna des de casa de forma àgil i segura.

Hem creat aquesta pàgina on podràs ampliar informació sobre les millors solucions dels principals fabricants i contactar amb nosaltres.

Compartir en: