Seu electrònica

La porta d'accés de la ciutadania a l'Administració pública

QUÈ ÉS LA SEU ELECTRÒNICA?

És la plataforma que permet a la ciutadania accedir a tota la informació i serveis Online que es posen a la seva disposició de forma actualitzada i personalitzada, regulat pels drets i obligacions que estableix la Llei 39/2015 i la Llei 40/2015.

La Seu electrònica funciona com un nucli central de comunicació, distribució i publicació de continguts, de manera que qualsevol document o informació que es posi a l'abast dels ciutadans, es publica amb les màximes garanties d'integritat, veracitat, disponibilitat i fidelitat.

Més informació
  • sede electrónica
  • sede electrónica
  • sede electrónica

Funcionalitats i característiques

Facilita l'accés a la informació

Organització de continguts i documents en mòduls adaptats per a cada Administració.

Registre de publicació certificat

Acreditació fiable dels moments d'inici i retirada de la informació.

Signatura electrònica i segell de temps

Es protegeix de publicació ls documents en els cercadors d'acord amb les exigències de la LOPD.

Generador automatitzat d'evidències

Obtenció de còpies autèntiques i control de disponibilitat de tota la informació publicada.

Contacta directament amb el nostre consultor
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.
Ens reinventem a l'Administració Electrònica

Ara, les solucions que oferim a la Administració Pública tenen nom propi, eCityclic. Aquest nou concepte pretén apropar l'Administració Electrònica als ciutadans així com millorar la gestió interna dels propis Ajuntaments i altres entitats públiques

Coneix eCityclic >>
ecityclic