Carpeta Empresa

La Administració digital més propera a les empreses

QUÈ ÉS LA CARPETA EMPRESA?

És una eina que permet la gestió i comunicació entre l'Administració i el mon empresarial, entitats, associacions i profesionals de la gestió.

El objectiu principal de la Carpeta empresa es facilitar la realització de tràmits de forma telemàtica a professional i ciutadans, aportant instruments per a potenciar la creació de la petita i mitjana empresa.

Més informació
  • carpeta empres

Funcionalitats i característiques

Serveis per a la empresa

Permet la consulta de les dades tributaries, sol·licituds presentades en el Registre General, realització de tràmits online, etc.

Emprendre i crear una empresa

Apartat que orienta i facilita la creació de noves empreses, informació sobre cóm realitzar un pla d'empresa, tràmits online, etc.

Eines

Catàleg de serveis, plataforma de tràmits, calendari del contribuent, validador de documents i seguiment de tràmits.

Formació i ocupació

Informació sobre cursos de formació ocupacional, orientació laboral i altres aspectes relacionats.

Contacta directament amb el nostre consultor
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.
Ens reinventem a l'Administració Electrònica

Ara, les solucions que oferim a la Administració Pública tenen nom propi, eCityclic. Aquest nou concepte pretén apropar l'Administració Electrònica als ciutadans així com millorar la gestió interna dels propis Ajuntaments i altres entitats públiques

Coneix eCityclic >>
ecityclic