Ens reinventem a l'Administració Electrònica

Ara, les solucions que oferim a la Administració Pública tenen nom propi, eCityclic. Aquest nou concepte pretén apropar l'Administració Electrònica als ciutadans així com millorar la gestió interna dels propis Ajuntaments i altres entitats públiques

Descobreix la solució Arxiu electrònic >>
ecityclic

Arxiu Electrònic

Emmagatzematge, autenticitat, preservació i accessibilitat de la documentació

QUÈ ÉS EL ARXIU ELECTRÒNIC?

L'Arxiu Electrònic és una eina que permet enmagatzemar de forma electrónica els documents d'una entitat per garantir-ne la disponibilitat, la legibilitat i l'accessibilitat a llarg termini.

Una solució imprescindible per a poder complir amb el marc normatiu, Llei 39/2015 i Llei 40/2015, i els estàndards tècnics que fan falta per garantir-ne la conservació, seguretat, interoperabilitat, qualitat i l'accés a la informació.

Més informació
  • Archivo Electronico

Funcionalitats i característiques

Organització

Documentació organitzada i classificada, millorant l'eficiència en els tempos de cerca. Tots els documents son accessibles fàcilment.

Seguretat

Firma vàlida i reconeguda assegurant la integritat del contingut, l'autenticitat i el no repudi. Control del accès als documents

Conservació

Arxiu electrònic de llarga duració. Documents en formato PDF-A/1-a. Preservació davant canvis criptogràfics. Ressegellats de firmes electròniques.

Integració

Integració amb altres sistemes, plataformes o productes.

Contacta directament amb el nostre consultor
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.