Shop SEMIC
Ens reinventem a l'Administració Electrònica

Ara, les solucions que oferim a la Administració Pública tenen nom propi, eCityclic. Aquest nou concepte pretén apropar l'Administració Electrònica als ciutadans així com millorar la gestió interna dels propis Ajuntaments i altres entitats públiques

Descobreix la solució Gestió documental >>
ecityclic

Gestió Documental

Gaudeix d'un sistema de gestió documental al núvol

QUÈ ÉS EL PORTAL DE GESTIÓ DOCUMENTAL CLOUD?

Una solució que permet a la Administració Pública disposar d’un avançat gestor documental, amb les avantatges de estar allotjat al núvol.

Oferim un servei integral en el que implementem, administrem, actualitzem, supervisem, oferim un servei de suport tècnic i de resolució d'incidències del sistema gestor documental i de les seves dades.

Més informació
  • carpeta empres

Funcionalitats i característiques

Unificar els repositoris de documents

Es pot carregar ràpidament qualsevol tipus de document i arxiu i es pot accedir a una vista prèvia dels arxius i documents, així com gestionar tasques i fluxos de treball senzills.

El sistema permet compartir la documentació amb l'equip de treball

Permet sincronitzar els documents de l'escriptori de forma automàtica (tipus “drop box”). A més, fa possible que es pugui organitzar i compartir documents i arxius, així com controlar-ne les versions.

Accès als documents des de qualsevol lloc o dispositiu

Converteix un Tablet o smartphone en una unitat de càrrega mòbil. Disponible per a Iphone, Ipad i Android, permet l'edició en línia de documents amb Quickoffice HD, PDF Expert.

Privadesa i seguretat per a l'empresa

Sistema de col·laboració privat per a organitzacions, basat en un sistema de permisos de departaments i usuaris. Oferim també un sistemes de backup i suport tècnic.

Contacta directament amb el nostre consultor
INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE GRUP SEMIC (Avisos legals)
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.