Gestió d'Inscripcions i cursos

L'eina per gestionar inscripcions a activitats i esdeveniments

QUÈ ÉS EL GESTOR D'INSCRIPCIONS I CURSOS?

Permet a les Administracions la possibilitat d'incorporar a la seva web un avançat sistema de gestió d'inscripcions a activitats i/o esdeveniments. Permet la creació i classificació i gestió d'activitats, així com fa possible el ontrol d'inscripcions, pre-inscripcions i pagaments sobre aquestes activitats.


Consulta d'estats

Els usuaris poden consultar l'estat d'una inscripció, així com obtenir el justificant d'inscripció i de pagament.

Categorització

El sistema permet categorització de les activitats en diferents classificacions per temes i/o perfils. Recerca multinivell.

Sistema d'avisos

Es pot configurar un sistema d'avisos per correu electrònic i/o SMS perquè tant els usuaris com l'Administració tinguin constància de terminis, nombre de places disponible, pagaments, etc.

Gestor de continguts

Definició de les característiques, formulari associat, canals i places d'inscripció, places disponibles, preu, etc.


El ciutadà disposa en tot moment d'un accès a la web per a poder consultar el estat de la seva inscripció.

  • Pagament online
  • Justificants d'inscripció
  • Consulta de l'estat de la inscripció

FUNCIONALITATS I CARACTERÍSTIQUES

Per als ciutadans

  • Usabilitat de l'aplicació
  • Categorització de les activitats o esdeveniments per temes i/o perfils o per qualsevol altra classificació. Cerques a partir de múltiples criteris.
  • Informació i ajuda
  • Consulta de la informació de totes les activitats: descripció, data d'inici i data de fi, preus, nombre de places disponibles, descarrega de documents, etc.
  • Sistema d'avisos via correu-e i/o SMS.
  • Sistema d'ajuda online.
  • Seguretat i garanties
  • Pagament online d'activitats a través de plataformes segures.
  • Justificants d'inscripció i pagament.
  • Consulta de "les meves inscripcions".
  • Consulta del estat d'una inscripció a través del número de referència i DNI.

Per a l'Administració

  • Gestió d'usuaris
  • Configuració d'usuaris i permisos del sistema: editors, publicadors, administradors, etc.
  • Gestió d'inscripcions
  • Creació de les activitats o esdeveniments: definició de característiques, usuaris assignats per a la seva gestió i seguiment, formulari associat, places disponibles, terminis, classificació dins del catàleg.
  • Creació i configuració del formulari d'inscripció associat a cada activitat.
  • Configuració de diverses opcions de pagament per a cada activitat de forma que el ciutadà pugui escollir la que més li convingui.
  • Gestió de pre-inscripcions a activitats.
  • Gestió de sol·licituts
  • L'administració pot adjuntar documentació (programa de l'activitat, etc.) com a resposta a una sol·licitud.
  • Sistema d'avisos de nova inscripció, places esgotades o finalització de terminis.
  • Gestió de totes las sol·licituds telemàtiques, presencials, telefòniques.
  • Integracions amb altre plataformes
  • Enllaç o integració amb Registre telemàtic.
  • Integració amb diverses plataformes de pagament: passarel·les virtuals d'entitats bancàries, PAYPAL, etc.
  • Integració amb altres eines disponibles dins de l'organització.
  • Estadístiques i Indicadors
  • Estadístiques d'inscripcions i pagaments.
  • Indicadors d'accès a la informació i descàrrega de documentació associada.
Contacta directament amb el nostre consultor
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.