Gestió d'Inscripcions i cursos

L'eina per gestionar inscripcions a activitats i esdeveniments

QUÈ ÉS EL GESTOR D'INSCRIPCIONS I CURSOS?

Permet a les Administracions la possibilitat d'incorporar a la seva web un avançat sistema de gestió d'inscripcions a activitats i/o esdeveniments. Permet la creació i classificació i gestió d'activitats, així com fa possible el ontrol d'inscripcions, pre-inscripcions i pagaments sobre aquestes activitats.


Consulta d'estats

Els usuaris poden consultar l'estat d'una inscripció, així com obtenir el justificant d'inscripció i de pagament.

Categorització

El sistema permet categorització de les activitats en diferents classificacions per temes i/o perfils. Recerca multinivell.

Sistema d'avisos

Es pot configurar un sistema d'avisos per correu electrònic i/o SMS perquè tant els usuaris com l'Administració tinguin constància de terminis, nombre de places disponible, pagaments, etc.

Gestor de continguts

Definició de les característiques, formulari associat, canals i places d'inscripció, places disponibles, preu, etc.


El ciutadà disposa en tot moment d'un accès a la web per a poder consultar el estat de la seva inscripció.

  • Pagament online
  • Justificants d'inscripció
  • Consulta de l'estat de la inscripció

FUNCIONALITATS I CARACTERÍSTIQUES

Per als ciutadans

  • Usabilitat de l'aplicació
  • Categorització de les activitats o esdeveniments per temes i/o perfils o per qualsevol altra classificació. Cerques a partir de múltiples criteris.
  • Informació i ajuda
  • Consulta de la informació de totes les activitats: descripció, data d'inici i data de fi, preus, nombre de places disponibles, descarrega de documents, etc.
  • Sistema d'avisos via correu-e i/o SMS.
  • Sistema d'ajuda online.
  • Seguretat i garanties
  • Pagament online d'activitats a través de plataformes segures.
  • Justificants d'inscripció i pagament.
  • Consulta de "les meves inscripcions".
  • Consulta del estat d'una inscripció a través del número de referència i DNI.

Per a l'Administració

  • Gestió d'usuaris
  • Configuració d'usuaris i permisos del sistema: editors, publicadors, administradors, etc.
  • Gestió d'inscripcions
  • Creació de les activitats o esdeveniments: definició de característiques, usuaris assignats per a la seva gestió i seguiment, formulari associat, places disponibles, terminis, classificació dins del catàleg.
  • Creació i configuració del formulari d'inscripció associat a cada activitat.
  • Configuració de diverses opcions de pagament per a cada activitat de forma que el ciutadà pugui escollir la que més li convingui.
  • Gestió de pre-inscripcions a activitats.
  • Gestió de sol·licituts
  • L'administració pot adjuntar documentació (programa de l'activitat, etc.) com a resposta a una sol·licitud.
  • Sistema d'avisos de nova inscripció, places esgotades o finalització de terminis.
  • Gestió de totes las sol·licituds telemàtiques, presencials, telefòniques.
  • Integracions amb altre plataformes
  • Enllaç o integració amb Registre telemàtic.
  • Integració amb diverses plataformes de pagament: passarel·les virtuals d'entitats bancàries, PAYPAL, etc.
  • Integració amb altres eines disponibles dins de l'organització.
  • Estadístiques i Indicadors
  • Estadístiques d'inscripcions i pagaments.
  • Indicadors d'accès a la informació i descàrrega de documentació associada.
Contacta directament amb el nostre consultor
INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE GRUP SEMIC (Avisos legals)
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.