Portal de Transparència

Promoció de la transparència i el bon govern de l'ens públic

QUÈ ÉS EL PORTAL DE TRANSPARÈNCIA?

El portal de transparència canalitza la publicació d'informació i d'indicadors de cada organisme públic i facilita el lliure accés a la ciutadania.

Permet trobar i analitzar ràpidament indicadors de transparència (ITA, GCI, UAB) de forma objectiva, mesurable i verificable.

És una solució essencial per a qualsevols Administració Pública, ja que la transparència, l'accés a la informació pública i el bon govern han de ser els eixos fonamentals de tota acció política.

Més informació
  • portal de transparencia
  • portal de transparencia
  • portal de transparencia

Funcionalitats i característiques

Informació institucional

Facilita l'organització productiva de la informació institucional

Relacions amb els ciutadans

Facilita i afavoreix la participació ciutadana per millorar la definició de les polítiques públiques.

Normativa aplicable

Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Llei 37/2007, de 16 de novembre, sobre reutilització de la informació del sector públic.

Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Llei catalana de transparència.

Contacta directament amb el nostre consultor
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.
Ens reinventem a l'Administració Electrònica

Ara, les solucions que oferim a la Administració Pública tenen nom propi, eCityclic. Aquest nou concepte pretén apropar l'Administració Electrònica als ciutadans així com millorar la gestió interna dels propis Ajuntaments i altres entitats públiques

Coneix eCityclic >>
ecityclic