Som especialistes en la distribució d’equips informàtics i tenim una gran capacitat logística i financera. Com a proveïdor multimarca i multiplataforma, hem firmat acords amb els principals representants de la indústria a tots els nivells: fabricants, majoristes, empreses financeres i del sector transport. Volem apropar la tecnologia a la teva empresa.
Entrar a Proveïdor de tecnologiaSolucions end-to-end orientades a negoci, estables, flexibles, d'alt rendiment, que permeten a la teva empresa optimitzar els seus recursos actuals i futurs, fàcilment escalables, que t'ajuden a aconseguir la màxima productivitat per al teu negoci.
Entrar a Serveis infraestructuraEl nostre objectiu és que les empreses puguin treure el màxim partit a les noves tecnologies per digitalitzar el seu negoci i millorar la seva competitivitat. Oferim solucions que s’integren entre elles i que es poden integrar amb altres que tingui el client.
Entrar a Solucions de negociEspecialistes en l'administració pública.
Oferim la millor gestió i servei als ciutadans, i millorem la gestió interna.
Entrar a Administració electrònicaEl nostre Service Desk s'ajusta a les necessitats del teu negoci i t'aporta un valor real. Establim normes de derivació i escalat de tiquets, automatitzem processos, apliquem polítiques centrades en l'usuari i prevenim incidents de TI.
Proporcionem un punt d'accès únic per als usuaris com a primera línia de suport. Un accès multicanal: via telefònica, per correu electrònic, o a través d'un aplicatiu web. Derivem i escalem les actuacions que requereixen un segon o tercer nivell, mantenim informats als usuaris de l'estat de les seves peticions o incidències i a la vegada proporcionem la informació necessària davant aquelles actuacions de IT que incideixin en el dia a dia.
El nostre personal està en constant formació i capacitació per cobrir i donar resposta a totes les necessitats dels usuaris. Redueix la càrrega del teu equip de IT amb un conjunt de professionals externs especialistes en cada àrea de consulta.
Resolem les incidències i gestionem les interaccions seguint la metodologia que marca ITIL, la qual cosa garanteix un nivell de qualitat excel·lent en tot el procés. Utilitzem eines estàndards per a la gestió de tiquets garantitzant així la transparència, reduïnt els costos operacionals i augmentant l'eficiència.
Quan es millora els temps de resposta i de resolució de incidències davant l'usuari, millorem el nivell de satisfacció amb el departament de IT. Dins de la gestió integral del servei, proporcionem una serie de eines de medició d'aquest nivell de satisfacció.
L'externalització del Service Desk et permet saber exactament el cost real del servei, analitzar tendències i conèixer amb antelació l'augment o disminució del cost en funció del nombre d'usuaris o del nombre de serveis.
Oferim cobertura continuada 24 hores al dia 7 dies a la setmana, a tots els nivells de suport. Si el teu negoci no s'atura per festius, vacances, nosaltres tampoc.
Tota la informació sobre novetats del sector, esdeveniments, ofertes ...
L’informem que les seves dades de caràcter personal, recollides en aquest formulari, estan incloses en un fitxer degudament inscrit a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. Aquest fitxer és responsabilitat de Servicios Microinfomática S.A. i es tractarà amb la finalitat de mantenir-lo informat dels nostres productes, serveis, així com d’eines de gestió informàtica que puguin ser del seu interès. Així mateix, l’informem que, sempre que no digui el contrari marcant la casella corresponent, vostè dóna el seu consentiment a Servicios Microinformática S.A. perquè cedeixi les seves dades de caràcter personal a la resta d’empreses del Grup SEMIC amb la mateixa finalitat i per qualsevol mitjà. Vostè podrà exercir els seus drets d’accés, cancel·lació i oposició a través de la següent adreça: Parc Tecnològic de Lleida, Edifici H1, 2a. planta, 25003 Lleida.
×