SEO
Generar tràfic de qualitat. Aquest és l’objectiu bàsic del posicionament natural als cercadors o SEO. Si la teva web o botiga on line té un bon posicionament rebrà més visites. I si rep més visites, les possibilitats d’aconseguir nous clients seran més grans. No és una fórmula màgica perquè les regles del SEO canvien contínuament. Però funciona.
SEM
Posicionar anuncis publicitaris dels teus productes als principals cercadors (bàsicament Google). El SEM o màrqueting de cercadors permet llançar campanyes amb enllaços patrocinats que ajuden al teu negoci a tenir més visibilitat a la xarxa (el que es coneix com a Google Adwords). T'ajudarem a segmentar segons el públic al qual vols arribar i de la inversió que vulguis fer.
Email Màrqueting
L'email màrqueting ha mort? Per a nosaltres no. El que sí que s'ha demostrat obsolet és enviar un emails i més emails amb promocions i ofertes esperant que tinguin un retorn. Segmentar la teva base de dades, cuidar els missatges i la periodicitat amb la qual s'envien i sobretot enviar-los coses que els interessen. Aquest és l'email màrqueting que funciona. I amb el que creiem nosaltres.
Màrqueting de continguts
Les antigues tècniques de màrqueting intrusiu ja no serveixen. Ja no es tracta de llançar desenes de missatges cada setmana per impactar sobre la nostra audiència. Es tracta de crear continguts rellevants per generar confiança en els teus usuaris i fidelitzar-los fins i tot abans que siguin clients. Aquesta tècnica es coneix com a inbound marketing o marketing de continguts.
Xarxes Socials
Construir comunitats online de contactes i clients. És l'objectiu de qualsevol projecte de Social Media. La presència de la teva empresa als mitjans socials (Facebook, Twitter, LinkedIn,Instagram, Youtube, etc.) conseguirà notorietat per a la teva marca, més visites al teu web o ecommerce i major conversió. Per suposat sempre que es completi amb una estratègia de màrqueting als cercadors (SEO/SEM) i de màrqueting de continguts.