ANNEXAh1

El Gestor d'Expedients Online creat des de i per a l'Administració Pública

QUÈ ÉS EL PORTAL DE GESTIÓ D'EXPEDIENTS?

Una solució única que permet a les Administracions Públiques la tramitació i seguiment integral de qualsevol documento y expediente.

GCobreix tot el procès administratiu, simplificant-ne i optimitzant la gestió i des d'un entorn usable. Permet controlar tota la informació generada per qualsevol tipus d'expedient, de forma transversal i integrada.

Més informació
annexa

Compliment de las Normatives actuals

Solució completament alineada amb les normatives exigides per l'Administració (Llei 39/2015, Llei 40/2015, LOPD, Seguretat, Arxivística, etc.).

Gestió d'Expedients

Simplifica i optimitza els processos administratius, catàleg de procediments, disseny de fases i tràmits, workflow, gestió i seguiment del expedient, entorn de tramitació i gestió per a els usuaris.

Arquitectura orientada a serveis

Arquitectura orientada a serveis (SOA) altament personalitzables, puguen substituir qualsevol modul por un altre amb diferents característiques.

Gestor documental

Tota la solució es troba basada en la mateixa plataforma de gestió documental, que permet treballar al usuari en el mateix entorno.

Contacta directament amb el nostre consultor
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.
Ens reinventem a l'Administració Electrònica

Ara, les solucions que oferim a la Administració Pública tenen nom propi, eCityclic. Aquest nou concepte pretén apropar l'Administració Electrònica als ciutadans així com millorar la gestió interna dels propis Ajuntaments i altres entitats públiques

Coneix eCityclic >>
ecityclic