Shop SEMIC

Com gestionar les teves llicències amb un sol clic: descobreix My Cloud Portal

30-08-2022
L'administració de llicències és una tasca que pot resultar cada vegada més àrdua i complexa per a una organització. 
Llicències de múltiples fabricants, gestionades a través de diferents portals, contractades mitjançant diferents partners i amb diferents tipus de llicències segons el perfil d'usuari. Aquesta és una combinació cada vegada més complicada de tramitar i que et pot portar a no estar utilitzant i optimitzant totes les llicències contractades per la teva empresa, o a no conèixer els períodes de renovació per a cadascuna d'elles.

Amb l'objectiu de facilitar la gestió de totes les teves subscripcions de programari neix My Cloud Portal, una plataforma senzilla amb la qual integrem tots els processos de negoci perquè l'administració de les teves llicències de programari i solucions cloud sigui ràpida, còmoda i buscant sempre la màxima visibilitat

 

Què és exactament My Cloud Portal?

 
Aquest portal ofereix un flux fàcil, ràpid i senzill entre la teva organització, el servei de SEMIC i el proveïdor.
Et permetem gestionar amb un sol clic tot el cicle de vida de les teves subscripcions: tenir visibilitat del catàleg, possibilitats de contractació i cost de cadascuna d'elles, adquirir noves llicències i suspendre o donar de baixa les actuals, assignar-les a una subempresa o departament concret per a controlar millor el seu ús i imputació, a més de disposar de la informació en temps real del consum de les teves solucions Cloud contractades en manera as a service.
 

Quins avantatges tinc a l'administrar les meves llicències amb SEMIC?

  • Gestionar de manera fàcil totes les teves subscripcions SaaS mitjançant My Cloud Portal i organitzar-les per Empresa: altes, baixes, suspensions.
  • Definir rols d'accés al teu compte i decidir qui i com poden gestionar les teves llicències de programari. Veure, crear i bloquejar usuaris. Canviar funcions. 
  • Visualitzar, de manera gràfica, tota la informació del consum de les teves subscripcions i infraestructura. Conèixer al moment quines llicències tens comprades i s'usen en la teva empresa o departament, amb tota la informació i amb la possibilitat d'extreure informes a mida. 
  • Analitzar tendències, controlar KPIs.
  • Connectar tota la informació de SEMIC amb els teus sistemes (ERP, CRM…) mitjançant una integració ràpida i efectiva amb la nostra API.
  • Accedir al catàleg multifabricant. Veure ofertes principals i també personalitzades. Sol·licitar informació i veure preus. 
  • Disposar de suport tècnic i acompanyament.
I tot això ho podràs fer les 24 hores del dia, qualsevol dia.
 

Descobreix més sobre My Cloud Portal o sol·licita informació aquí.

Compartir en:

×
×
×