Com registrar el fitxatge dels treballadors de manera digital?

24-05-2019

Des del 12 de maig de 2019 és obligatori per a totes les empreses, independentment del seu tamany, registrar el fitxatge de tots els treballadors. El registre s'ha de totalitzar i entregar una còpia del resum al treballador o representant sindical. En aquest registre quedarà també acreditada l'existència o no d'hores extres. Amb aquesta mesura, es pretén combatre la precarietat laboral i perseguir el frau a Espanya. De fet, si no es compleix amb la llei de registre, la sanció prevista és una multa que oscil·la entre 626 € i 6.250 € com a infracció laboral greu.

Per això a SEMIC, com a partners tecnològics, disposem d'algunes solucions perquè les empreses puguin registrar el fitxatge de manera automatitzada, ràpida, eficient i intuïtiva. Són solucions web, amb flexibilitat per accedir des de qualsevol lloc i en qualsevol moment (vàlida tant per als treballadors que tinguin un lloc fix de treball com per als que viatgen de manera constant com comercials). A més, el sistema permet emmagatzemar la informació durant els 4 anys que dicta la llei per si la teva empresa rebés una inspecció de treball.

Estalvia't mals de cap fent el còmput d'hores de manera natural i digitalitza’t amb aquest sistema.

Fes clic aquí per contactar amb un dels nostres assessors perquè resolgui tots els dubtes que tinguis i et doni un pressupost de la solució de fitxatge.

Garanteix el compliment del registre sense invertir temps i compleix amb la normativa!

 

Compartir en: