Gabinet de Premsa

Gestió de la informació per als mitjans de comunicació

QUÈ ÉS EL GABINET DE PREMSA?

És una plataforma web que permet gestionar les sol·licituds d'informació dels mitjans de comunicació, en format de butlletins electrònics, notes de premsa, etc., i així establir relacions proactives amb ells, amb l'objectiu de difondre missatges i comunicacions, d'una forma senzilla i ràpida.

El gabinet de premsa és un dels departaments més importants dins de les estructures organitzatives públiques, sobretot tenint en compte que en la nostra societat la tasca d'informar l'opinió pública és bàsica.

Solució modular basada en un gestor de continguts web

Crear, gestionar, distribuir i publicar informació de la manera més senzilla

Categorització de continguts

Creació i gestió de notes de premsa, comunicats, arxius multimèdia, etc., així com emmagatzematge de documentació i arxius.

Subscripcions RSS, butlletins electrònics, àrea específica per a periodistes

Àmplia difusió d'informació propera al seu context geogràfic immediat.

Eines 2.0 en la difusió de la informació

Xarxes socials, plataformes de vídeo, blocs, presentacions online, etc.


Una eina efectiva per a la difusió de notícies que permet disposar d'una sala de premsa amb històric de notícies, fotos, vídeos, documents i enllaços relacionats.

  • Comunicació àgil i ràpida
  • Workflow
  • Difusió efectiva

FUNCIONALITATS I CARACTERÍSTIQUES

  • NOTES DE PREMSA: Adequació a les estructures comunicatives i a les rutines professionals dels periodistes.
  • PUBLICACIONS PERIÒDIQUES: difusió de les publicacions de l'organització, visualització i descàrrega de les publicacions.
  • BUTLLETINS CATEGORITZATS: subscripció categoritzada a butlletins informatius de l'organització. Facilitat en la composició i enviament dels butlletins.
  • DOSSIERS DE PREMSA: ordenació i categorització de dossiers de premsa per a diferents actes, convocatòries, rodes de premsa, entrevistes, etc.
  • ACCÉS PER A PERIODISTES: creació d'una zona privada d'accés per a periodistes on es podrà consultar i descarregar informació a més de comunicar-se amb l'organització.
  • HEMEROTECA: cerca i consulta de documentació i informació, mitjançant recerca avançada i / o LiveSearch.
  • ELEMENTS MULTIMÈDIA ÀUDIO, VÍDEO, IMATGES, ENLLAÇOS: publicació i difusió d'informacions en altres formats, publicació de reportatges, entrevistes, rodes de premsa, etc.
  • AGENDA D'ACTES: publicació dels actes més rellevants i enviament de convocatòries als usuaris subscrits.
Contacta directament amb el nostre consultor
INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE GRUP SEMIC (Avisos legals)
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.