Discover 2019: HPE aposta decididament pel model as-a-Service

21-06-2019
  • Els dies 18, 19 i 20 de juny se celebra a Las Vegas la cita anual d'HPE

  • Un dels anuncis més destacats ha estat l'aposta per oferir el seu portfoli complet en mode as-a-Service a tres anys vista

La transició cap a models de servei en mode subscripció és un objectiu per HPE, que ha anunciat els seus plans d'oferir tots els seus productes com a servei al 2022. Un anunci amb el qual ens sentim totalment alineats, com a estratègia de prestació de serveis, amb solucions globals , adaptables al ritme de creixement del negoci i en pagament per ús, que aporten un valor real als nostres clients. Un avanç d'això són els nous models de consum GreenLake, la proposta que fa HPE cap a un servei d'infraestructura híbrida, que combina els avantatges del model cloud amb la seguretat i el rendiment de la TI local.

A més d'aquest anunci, HPE ha dedicat sessions a l'Intelligent Edge -com HPE ha batejat a l'anàlisi de dades i al desenvolupament de solucions en el lloc on es generen dades. En aquest sentit, ha anunciat la creació d'experiències digitals úniques per aprofitar l'anàlisi i el machine learning amb nous laboratoris de recerca, principalment l'Intelligent Edge i el Centre d'Excel·lència (CoE) de l'Iot, que té per objectiu ajudar a desenvolupar i comercialitzar noves capacitats i tecnologies.

Un altre dels llançaments destacats ha estat HPE Primera, una plataforma d'emmagatzematge de missió crítica que, en combinació amb la tecnologia HPE Infosight, redueix "fins al 93% el temps de gestió d'emmagatzematge i la capacitat de predir problemes i millorar el rendiment, entre d'altres."

Paco de Gregorio, BDM de SEMIC, ha assistit a aquesta trobada anual que marca les tendències no només del fabricant sinó del mercat TI en general.

 

 

Compartir en: