Ens reinventem a l'Administració Electrònica

Ara, les solucions que oferim a la Administració Pública tenen nom propi, eCityclic. Aquest nou concepte pretén apropar l'Administració Electrònica als ciutadans així com millorar la gestió interna dels propis Ajuntaments i altres entitats públiques

Descobreix la solució Gestió de peticions ciutadanes >>
ecityclic

Peticions Ciutadanes

Conèixer, avaluar i actuar sobre les necessitats de la ciutadania

QUÈ ÉS GESTIÓ DE PETICIONS CIUTADANES?

És una eina que permet conèixer de primera mà el que realment volen els seus ciutadans. Centralitzar en un únic lloc totes aquestes peticions per a poder posteriorment analitzar, avaluar i actuar en conseqüència. L'aplicació està preparada per rebre les peticions de diferents fonts i emmagatzemar-les en una única base de dades. Permet respondre directament aquelles consultes que el ciutadà ha enviat per Internet i també facilita un seguiment de les respostes.

Accesible

Accessible totalment a través d'un navegador.

Facilitat d'ús.

Usabilitat, qualsevol perfil administratiu pot gestionar l'eina

Adjunts

Permet adjuntar arxius a la incidència per documentar millor el problema i agilitar la seva resolució.

Geolocalització de les incidències

Permet geolocalitzar les incidències als ciutadans per comunicar en el moment.


L'Ens públic comunica a través de la mateixa eina les actuacions i resolucions dutes a terme per cada incidència.

  • Comunicació i localització àgil
  • Workflow d'assignació d'incidències als tècnics
  • Gestió interna de les incidències

FUNCIONALITATS I CARACTERÍSTIQUES

  • Permet la categorització de les incidències per tipus.
  • Permet classificar la incidència pel seu grau d'importància o gravetat.
  • Emmagatzema tota la informació de la incidència fins i tot amb documents, fotografies, vídeos, etc.
  • Permet disposar dels principals enllaços de gestió i d'interès intern per treballadors l'ens.
  • Organitzi internament el tractament de les incidències amb un potent workflow.
  • Comuniqui automàticament als tècnics perquè puguin resoldre-les amb rapidesa.
  • Els responsables podran fer seguiment i avaluar l'estat de la resposta i els temps de les resolucions.
  • Integrable amb les eines que disposi l'ens per unificar peticions en una sola eina.
Contacta directament amb el nostre consultor
INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE GRUP SEMIC (Avisos legals)
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.