Ens reinventem a l'Administració Electrònica

Ara, les solucions que oferim a la Administració Pública tenen nom propi, eCityclic. Aquest nou concepte pretén apropar l'Administració Electrònica als ciutadans així com millorar la gestió interna dels propis Ajuntaments i altres entitats públiques

Descobreix la solució Plataforma de trámits online >>
ecityclic

Tràmits Online

Permet a ciutadans i empreses realitzar tràmits i gestions amb l'AAPP

QUÈ ÉS TRÀMITS ONLINE?

La plataforma de tràmits electrònics ofereix a les Administracions la a possibilitat d’incorporar en la seva web un avançat sistema de gestió de tràmits administratius per a la ciutadania i les empreses, donant compliment a la Llei 39/2015.

La solució permet a la ciutadania i les empreses realitzar els tràmits i les gestions amb la Administració a través de la web, fomentant la participació ciutadana i la eficiència de l’administració en el curs dels seus procediments.

Més informació
  • Portal Tramites Online

Funcionalitats i característiques

Per a la Ciutadania

Facilita la gestió i realització de tràmits electrònics, a través de un catàleg de tràmits, un sistema d’autentificació, una guia d’informació i ajuda Online.

Per a l'Administració

Permet configurar tots els tràmits que realitza l’Administració i tramitar-los via electrònica. Està integrat amb els sistemes de software de l’Administració.

Sistema de pagaments Online

Permet la possibilitat d’incorporar diferents vies de pagament per a les tasses de cada tràmit.

Normativa aplicable

  • Llei 39/2015 y 40/2015
  • Llei 19/2014
  • Llei 19/2013
Contacta directament amb el nostre consultor
INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE GRUP SEMIC (Avisos legals)
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que vostè és un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.